2021
Projektová dokumentace v úrovni pro územní rozhodnutí včetně zajištění řízení procesu EIA, na stavbu nízkoteplotní sušárny a pyrolýzy strojně odvodněných kalů.
2016-2020
Rekonstrukce kalového hospodářství, výstavba třetí vyhnívací nádrže, nového strojního odvodnění kalu a instalace kontinuálního měření P-Po3- 4 a automatického řízení dávky kapalného koagulantu.
2010-2014
Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí, stavební povolení a výběr zhotovitele. Intenzifikace stávající technologické linky AČOV. Přiváděné zatížení ČOV je cca 95.000 EO. Rozpočtové náklady 187 mil. Kč.
2019-2021
Úpravy technologie ČOV 140.000 EO – vstupní čerpací stanice Qmax 5,0m3/s, Investiční náklady cca 25 mil.Kč.
Přechod vyhnívacích nádrží na termofilní režim. Investiční náklady cca 32 mil.Kč.
1998-2000, 2003-2004, 2019-2020
Návrhová kapacita ČOV je 375.000 EO. Jedná se o největší ČOV v Jižních Čechách.
Modernizace technologie 2016- 2020:
Postupná modernizace technologických celků:
- modernizace aeračního sytému, odvodnění kalů, měření na přítoku, zahušťování kalu, čerpání primárního kalu, výměna strojních česlí, strojní zahuštění kalů, postupná rekonstrukce MAR a ASŘ. Investiční náklady cca 80 mil. Kč.
Rekonstrukce po povodni 2003-2004:
Generální projektant. Rozpočtové náklady 120 mil. Kč.
Rekonstrukce 1998-2000:
Generální projektant. Rozpočtové náklady 83,5 mil. Kč, hrazeno z městského rozpočtu. Intenzifikace probíhala za plného provozu stávající ČOV.
2014 - 2017
Rekonstrukce a modernizace dosazovacích nádrží, aeračního systému a dmychárny. Osazení kogenerační jednotky. Investiční náklady cca 30 mil. Kč.
2010-2014, 2018-2020
Intenzifikace ČOV 50.000 EO, postupná realizace technologických a stavebních úprav - biologická část, kalové hospodářství, lapák písku (2014), usazovací nádrže a dosazovací nádrže (2018). Investiční náklady cca 120 mil.Kč.
2015 - 2016
Zpracování technologické části dokumentace pro výběr zhotovitele. Rekonstrukce a intenzifikace stávající ČOV za provozu. Přiváděné zatížení ČOV je cca 70.000 EO. Rozpočtové náklady technologie 88 mil. Kč.
2007-2014
Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí (2007) a stavební povolení (2008) a výběr zhotovitele (2009). Rekonstrukce a intenzifikace stávající ČOV pro čištění vod z města a závodu SYNTESIA. Přiváděné zatížení ČOV je cca 220.000 EO. Stavba dokončena v roce 2014. Investiční náklady xxa 320mil. Kč.
2012
Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí, stavební povolení a výběr zhotovitele. Intenzifikace stávající ČOV. Přiváděné zatížení ČOV je cca 16.000 EO. Rozpočtové náklady 9 mil. Kč.
1996-2019
Generální projektant stavby, kompletní inženýrská činnost. Rozpočtové náklady 84 mil. Kč, přímá dotace MF ČR. Návrhová kapacita ČOV je 22.000 EO. Velmi složité základové podmínky na břehu řeky Otavy.
Rekonstrukce dvojice biologických linek (2018), nové strojní odvodnění kalu (2019). Investiční náklady cca 37mil. Kč.
2008-2010
Generální projektant. Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí, stavební povolení a výběr zhotovitele. Rozpočtové náklady cca 145 mil. Dotace SFŽP. Rekonstrukce stávající ČOV za provozu, zvýšení kapacity. Přiváděné zatížení ČOV je 20.000 EO.
2001-2002, 2010
Generální projektant. Rozpočtové náklady 24 mil. Kč. Dotace SFŽP. Návrhová kapacita ČOV je 17.000 EO. Rekonstrukce stávající ČOV. Osazení nového zdroje tlakového vzduchu (2010).
2005-2006
Zpracování realizační dokumentace stavby. Rozpočtové náklady 90 mil. Kč. Rekonstrukce a intenzifikace stávající ČOV. Návrhová kapacita ČOV je 40.000 EO.
2003
Generální projektant. Rozpočtové náklady cca 25 mil. Dotace SFŽP. Rekonstrukce stávající ČOV za provozu. Skutečné přiváděné zatížení ČOV je 12.000 EO.
2000-2001
Generální projektant. Zadáno formou soutěže. Rozpočtové náklady 85 mil. Kč, dotace MZ ČR. Návrhová kapacita ČOV je 11.500 EO. Jedná se o výstavbu zcela nové ČOV a dostavbu části kanalizace.
2000-2001
Generální projektant. Rozpočtové náklady 20 mil. Kč, dotace MZ ČR. Návrhová kapacita ČOV je 14.000 EO. Jedná se o rekonstrukci stávající ČOV bez přerušení provozu.
1999-2000
Generální projektant. Rozpočtové náklady 23 mil. Kč, dotace SFŽP. Návrhová kapacita ČOV je 12.000 EO. Rekonstrukce stávající ČOV probíhala za plného provozu. Součástí rekonstruované ČOV je nový řídící systém s PC.
1998-1999
Generální projektant. Návrhová kapacita ČOV je 14.500 EO. Rozpočtové náklady 22,5 mil. Kč, dotace SFŽP. Jednalo se o rekonstrukci původní ČOV bez přerušení provozu. ČOV je v trvalém provozu.
1996-1997
Generální projektant, kompletní inženýrská činnost. Zadáno formou soutěže. Rozpočtové náklady 47 mil. Kč, dotace SFŽP. Návrhová kapacita ČOV je 28.000 EO. Jednalo se o dostavbu a rekonstrukci bývalé průmyslové ČOV za provozu a připojení kanalizace z města.